Kampanj

Visa per sida

Block A5 - Skola

A5 block, vit spiralbindning till vänster, 80 blanka blad. Text: “Låt eleverna få tillbaka sina lärare”. Miljövänligt papper.

Fröpåse Solrosfrön

För produktinformation se www.promoseeds.se

Kampanjcykel

Tillsammans med Idag Designstudio i Sundsvall har Miljöpartiet de gröna tagit fram en kampanjcykel. Lådcykeln är speciellt anpassad för att använda som mobil valstuga i utåtriktat kampanjande. Kontakta butik@mp.se för mer information och offert.

Pappmugg nya jobb 50 pack

Muggar lämpliga för runda bordsamtal och fikasamtal - antingen om du vill ge bort en flergångsmugg eller ta med som present till de företag du besöker. Engångsmuggen är även praktiskt vid event och utomhusaktiviteter, dela ut ekologiskt kaffe och locka till en stunds samtal. FSC märkt pappmugg, med loggan tryckt på ena sidan och ”dags för en ny arbetslinje” på andra sidan. Rymmer 2,4 dl.

Receptblock klimat

Ett receptblock med karbonpapper som kan fungera som samtalsunderlättare och “kvitto” vid klimatsamtal. A5 block, 50 blad/100 sidor, karbonblad ohålad, limmad i överkant, kartongbaksida. MPRK225

Servetter - Nya jobb

Papperservetter för fika, rundabordsamtal, kaffe och bulle med mera. Grönt tryck ”Dags för en ny arbetslinje” på ena sidan, på andra sidan vår fempunktslistan med idéer för en ny jobbpolitik, som en inspiration - ifall samtalet flyter trögt. Där finns också en tom ruta där man kan fylla i ett eget samtalsämne. 25x25 cm FSC-märkt.

Solfjäder - HBTQ

En solfjäder i FSC-märkt papper/kartong. Två delar hålls ihop av en öljett. Framsidan anger olika HBTQ-ord och baksidan en kort text om Miljöpartiets HBTQ-politik. Passar för sommarevenemang med HBTQ-tema, exempelvis prideparader.

Terapiservetter

En låda näsdukar att ställa på bordet när ni har klimatterapisamtal. På ovansidan texten “Sverige behöver klimatterapi”. På sidan Miljöpartiets 7-stegsprogram mot kimatoro. Asken har måtten 190 x 115 x 50 mm. Varje ask har 100 st 2-lagersnäsdukar och är 100 % återvinningsbar.

Värvningskort Svenska 50 pack

Visitkort för medlemsvärvning. Levereras i buntar om 50 ex. Papper Munken Kristall 300 g OBS! Nytt SMS-nummer släng era gamla kort med fel nummer och vit baksida.

Papperskasse

Papperskassar med pappershandtag. Tryck: mp.se samt maskrosboll.