Miljöpartiet

Visa per sida

Så tycker vi

Miljöpartiet-appen är fylld av information som du som aktiv miljöpartist kan tänkas behöva. Under sektionen “så tycker vi” hittar du fakta och argumentationsstöd som hjälper dig att vinna debatter eller känna dig tryggare i politiska diskussioner. Appen är gratis och du hittar den i appstore. Finns finns även som PDF, be gärna om kostnadsförslag för tryck hos erik@hoforsdigitaltryck.se

Terapiservetter

En låda näsdukar att ställa på bordet när ni har klimatterapisamtal. På ovansidan texten “Sverige behöver klimatterapi”. På sidan Miljöpartiets 7-stegsprogram mot kimatoro. Asken har måtten 190 x 115 x 50 mm. Varje ask har 100 st 2-lagersnäsdukar och är 100 % återvinningsbar.

Tygkasse - Grön regnbåge

Kasse i bomullstyg screentryckt i flerfärg. Klimatneutral ekologisk bomull.

Tänk grönt

I den här boken presenteras 21 bilder av det gröna. Det är ingen enhetlig bild som tecknas, snarare ett lapptäcke av idéer som binds samman av tron på en bättre morgondag. Se det som en inbjudan till tankeverksamhet kring hållbara framtidsvisioner, riktad till alla som av någon anledning är nyfikna på det gröna. Det finns även en studiehandledning till tänk grönt.

Värvningskort Svenska 50 pack

Visitkort för medlemsvärvning. Levereras i buntar om 50 ex. OBS! Nytt SMS-nummer släng era gamla kort med fel nummer och vit baksida.

Åkkortsficka

En ficka anpassad för åkkorts/bankkortsstorlek - Grön PP-folie 130x95 mm med 2 st glasklara insticksfickor. Budskapet modernisera sverige på ena sidan och loggan på andra sidan.