Tänk grönt

I den här boken presenteras 21 bilder av det gröna. Det är ingen enhetlig bild som tecknas, snarare ett lapptäcke av idéer som binds samman av tron på en bättre morgondag. Se det som en inbjudan till tankeverksamhet kring hållbara framtidsvisioner, riktad till alla som av någon anledning är nyfikna på det gröna. Det finns även en studiehandledning till tänk grönt.

Författare: Maria Ferm, Per Gahrton, Göran Hådén, David Jonstad, Helena Leander, Michel Moon, Annika Nordgren Christensen, Karl Palmås, Åsa Romson, Yvonne Ruwaida, Christer Sanne och Jerker Thorsell.

Häftad. 252 sidor. Utgivningsår 2011 Utgiven av Premiss förlag i samarbete med Miljöpartiet. Det finns även en studiehandledning till tänk grönt.

Författare Miljöpartiet - MP
Mediatyp Häftad
Förlag Miljöpartiet - MP
Utgiven 2011-01-01
Artikelkod MPRK107
Titel Tänk grönt

Penna - Grön MP

Penna tillverkad av nedbrytningsbart material. En kartong innehåller 100 st. Beställ gärna kartongvis.

Åkkortsficka

En ficka anpassad för åkkorts/bankkortsstorlek - Grön PP-folie 130x95 mm med 2 st glasklara insticksfickor. Budskapet modernisera sverige på ena sidan och loggan på andra sidan.

Dekal - Ingen reklam

Rektangulärt klistermärke/dekal med budskapet “ingen reklam, tack!”. Passar bra till brevinkast. Finns i tre färger, skog, citron och körsbär.

Knapp - Partisymbol liten 25mm

Klassiska runda kampanjknappar i aluminium med säkerhetsnål på baksidan, fyrfärgstryck.