Flergångsmugg, 6 pack

Muggar lämpliga för runda bordsamtal och fikasamtal - antingen om du vill ge bort en flergångsmugg, använda på ert kansli eller ta med som present till de företag du besöker. Porslinsmugg med öra, blankglaserad på insidan. Matt utsida. Logga i grönt. Fungerar i diskmaskin. Säljs i lådor om sex stycken muggar. 11cm hög.
Utgiven 2014-01-01
Tillverkare Miljöpartiet - MP
Titel Flergångsmugg, 6 pack
Författare Miljöpartiet - MP
Vikt 1915 g
Artikelkod MPRK201-6

Penna - MP

Kulspetspenna/bläck tillverkad av nedbrytningsbart material. En kartong innehåller 100 st. Beställ gärna kartongvis.

Dekal - Ingen reklam

Rektangulärt klistermärke/dekal med budskapet “ingen reklam, tack!”. Passar bra till brevinkast och brevlådor. Finns i tre färger, skog, citron och körsbär.