Flyer - Ta tåget ut i Europa

Runt om i Europa växer en folkrörelse av människor som vill välja tåget framför flyget. Allt fler inser att om vi ska klara klimatutmaningen måste vi resa mer hållbart. Det vill Miljöpartiet ändra på. Därför går vi till val på en historisk järnvägsreform – förverkligandet av en europeisk tågunion.
Prisstege - Ju fler du köper, desto mer sparar du.
Antal 100+ 500+
Pris 2 kr 1,5 kr
Mediatyp Print on demand
Författare Dalunde, Jakop
Förlag Miljöpartiet - EU parlamentet
Utgiven 2019-05-03
Artikelkod MPEU377-POD
Titel Flyer - Ta tåget ut i Europa

Medlemsvärvarflyer

Medlemsvärvarflyer i A5 format med bild på språkrören och en text om vår politik och hur man blir medlem. Passar bra till utåtriktade aktiviteter.
Fr. 1,5 kr

Kortversion Klimatfärdplan

En kortversion av Miljöpartiet de grönas klimatfärdplan. 12 tidig folder i A5 format. Trycks vid beställning. Finns även som PDF på drive, se länk nedan.

Kortversion Guld och gröna skogar - Skogspolitiska program

Kortversion av Guld och gröna skogar - Skogspolitiskt program - 8 sidigt fyrfärgshäfte i A5 format. Trycks vid beställning.

Den gröna vägen framåt

Den gröna vägen framåt - lärdomar från Miljöpartiets studieresa till de tyska gröna. Den här rapporten är ett inspel i diskussionen om hur den gröna vägen framåt för Miljöpartiet kan se ut, efter en mandatperiod i regering och efter valet 2018. Rapporten sammanfattar lärdomar från den studieresa Jakop Dalunde och flera andra miljöpartister gjorde till München och Berlin i januari 2019.