Gnuggtatuering - Medmänsklighet-100 pack

Visa att du står upp för medmänsklighet, och bjud in andra till politiska samtal med den här fina gnuggis-tatueringen i guld med texten ”Medmänsklighet”. Instruktioner: Ta bort plasten. Lägg tatueringen mot torr hud med guldsidan mot huden. Fukta tatueringen och håll kvar i ca 20 sek. Guldtrycket sitter kvar på huden i ca 2 dygn. PET film och papper som är anti-allergiskt och miljövänligt.
Tillverkare Grön ungdom - Riksorgansation
Artikelkod MPGU178
Utgiven 2017-12-27
Författare Grön Ungdom
Titel Gnuggtatuering - Medmänsklighet-100 pack
EAN

Fröpåse Krasse - NU

En påse med frön för egen odling av ekologisk krasse. Med texten "Så NU. Våra barn skördar en klimatpolitik vi sår idag".

NU - Vikfolder

Fyrsidig folder, uppvikt med måtten 210x105. Lanseringsfolder för NU-kampanjen - klimatet kan inte vänta. Tillfälligt slut påfyllning kommer.