Jacka / Parkas

SPECIALERBJUDANDE KAN BARA BESTÄLLAS FÖRE 30 JUNI! Lättfodrad parkas i 100% bomull, vaxad yta. Mossgrön med dragsko i midjan, påsydda bröst- o framfickor med lock o tryckknappar. Foder i polyester, ton-i-ton med jackans färg. Större logga i färg på ryggen o liten logga på vänster bröstficka. För en extra kostnad om 50 kr/st får ni ert lokala ortsnamn tryckt på axeln. Märke: Southwest. Oeko-Tex 100 Certifierad. Levereras från 30 JUNI.

Nedan skriver du in önskat axeltryck
(OBS du måste välja "Ja" ovan om du vill ha tryck)

Artikelkod MPRK372
Tillverkare Miljöpartiet - MP
Titel Jacka / Parkas
Författare Miljöpartiet - MP
Utgiven 2018-02-20

Knapp - NU

Knapp-NU Klassiska runda kampanjknappar i aluminium med säkerhetsnål på baksidan, enfärgstryck i valgrönt med texten NU. 38 mm.

Cykelsadelskydd

Gröna cykelsadelskydd i vattenfrånstötande bommulstyg impregnerat med lotusblomma - loggan tryckt i tvåfärg.