Kampanjaffisch: Mer än ett val - det handlar om klimatkamp

Grön Ungdoms valaffisch med texten ”Mer än ett val - Det handlar om klimatkamp” av mattlaminerat papper i bra kvalité och guldfoliering. Passar lika bra som bakgrund för ett värvarbord eller kampanjtillfälle som att rama in hemma!
Utgiven 2018-02-19
Författare Grön Ungdom
Artikelkod MPGU182
Titel Kampanjaffisch: Mer än ett val - det handlar om klimatkamp
Tillverkare Grön ungdom - Riksorgansation

Valbroschyr

Ett trevik i fyrfärg. 99x210 mm

Valmanifest

Partiets valmanifest för valet antaget av kongressen i ma 2018j. A5 format med svartvit inlaga och omslag i valgrönt, 32 sidor

Gnuggtatuering - Medmänsklighet-100 pack

Visa att du står upp för medmänsklighet, och bjud in andra till politiska samtal med den här fina gnuggis-tatueringen i guld med texten ”Medmänsklighet”. Instruktioner: Ta bort plasten. Lägg tatueringen mot torr hud med guldsidan mot huden. Fukta tatueringen och håll kvar i ca 20 sek. Guldtrycket sitter kvar på huden i ca 2 dygn. PET film och papper som är anti-allergiskt och miljövänligt.