Kampanjflyer: Mer än ett val - medmänsklighet (100 st)

Grön Ungdoms valflyer med texten ”Mer än ett val - Det handlar om medmänsklighet” av mattlaminerat papper i bra kvalité och guldfoliering. En av två flyers inom kampanjen och ska beställas ihop med vår andra flyer om klimatkamp.
Artikelkod MPGU179
Tillverkare Grön ungdom - Riksorgansation
Utgiven 2018-02-19
Författare Grön Ungdom
Titel Kampanjflyer: Mer än ett val - medmänsklighet (100 st)
EAN

Dekal - Ingen reklam

Rektangulärt klistermärke/dekal med budskapet “ingen reklam, tack!”. Passar bra till brevinkast och brevlådor. Finns i tre färger, skog, citron och körsbär.

Gnuggtatuering - Medmänsklighet-100 pack

Visa att du står upp för medmänsklighet, och bjud in andra till politiska samtal med den här fina gnuggis-tatueringen i guld med texten ”Medmänsklighet”. Instruktioner: Ta bort plasten. Lägg tatueringen mot torr hud med guldsidan mot huden. Fukta tatueringen och håll kvar i ca 20 sek. Guldtrycket sitter kvar på huden i ca 2 dygn. PET film och papper som är anti-allergiskt och miljövänligt.