Kasse med logga - Grön ungdom

Grön Ungdom kasse med logga i naturfärg med vanlig botten och korta handtag. Mått 38cm, 38cm, 6cm
Författare Miljöpartiet - Grön ungdom
Utgiven 2014-01-01
Artikelkod MPGU168
Titel Kasse med logga - Grön ungdom
Tillverkare Grön ungdom - Riksorgansation

Cykelsadelskydd

Gröna cykelsadelskydd i vattenfrånstötande bommulstyg impregnerat med lotusblomma - loggan tryckt i tvåfärg.

Ta tåget ut i världen - vision för en ny europeisk tågpolitik

Tågtrafiken i Sverige och Europa har en nyckelroll i arbetet för att ställa om till en fossilfri transportsektor. Men för att fler ska kunna resa med tåg i framtiden och lita på att de går och kommer fram i tid krävs en långsiktig politisk tågvision vad gäller investeringar, organisation och kompetensutveckling. Rapporten är framtagen av Jakop Dalunde och Karin Svensson-Smith.

Flaskhalsar i norden stoppar gröna transporter i Europa

Transportsektorn står för en tredjedel av Sveriges koldioxidutsläpp. För att Sverige ska vara klimatneutralt år 2050 måste transporter flyttas från väg till järnväg. Genom att återigen satsa på järnvägen kan vi skapa bättre möjligheter att resa och arbetspendla, bättre möjligheter för svenska företag att exportera och ta ansvar för en hållbar och grön omställning.

Penna - MP

Kulspetspenna/bläck tillverkad av nedbrytningsbart material. En kartong innehåller 100 st. Beställ gärna kartongvis.