Kasse Vikbar

En ihopvikbar shoppingkasse i Non Woven material.

En ihopvikbar shoppingkasse i Non Woven material, svart centrerad logga tryckt på ena sidan och enradig logga tryckt på ficka som syns när den är ihopvikt. Sydd botten ca 12 cm som gör att kassen står stadigt när den är packad.

Tillverkare Miljöpartiet - MP
Titel Kasse Vikbar
Utgiven 2017-10-30
Artikelkod MPRK363
Författare Miljöpartiet - MP
EAN

Cykelsadelskydd

Gröna cykelsadelskydd i vattenfrånstötande bommulstyg impregnerat med lotusblomma - loggan tryckt i tvåfärg.

Ta tåget ut i världen - vision för en ny europeisk tågpolitik

Tågtrafiken i Sverige och Europa har en nyckelroll i arbetet för att ställa om till en fossilfri transportsektor. Men för att fler ska kunna resa med tåg i framtiden och lita på att de går och kommer fram i tid krävs en långsiktig politisk tågvision vad gäller investeringar, organisation och kompetensutveckling. Rapporten är framtagen av Jakop Dalunde och Karin Svensson-Smith.

Kuvert C5 - MP logga

C5 kuvert är lämpliga för A5 papper eller vikta A4 papper. Önskar du kuvert med lokalavdelningens adress på kontakta Hofors digitaltryck erik@hoforsdigitaltryck.se för offert.