Skylt - Jag står upp för klimatet

Skylt med texten ”Jag står upp för klimatet”. Kul att ta en bild med och peka skylten på sig själv eller en annan klimatkämpe! Passar bra att ha med på kampanjtillfällen och för att liva upp ett värvarbord. Material: Forex Sverige.
Titel Skylt - Jag står upp för klimatet
Tillverkare Grön ungdom - Riksorgansation
Utgiven 2018-02-19
Artikelkod MPGU193
Författare Grön Ungdom

Gnuggtatuering - Medmänsklighet-100 pack

Visa att du står upp för medmänsklighet, och bjud in andra till politiska samtal med den här fina gnuggis-tatueringen i guld med texten ”Medmänsklighet”. Instruktioner: Ta bort plasten. Lägg tatueringen mot torr hud med guldsidan mot huden. Fukta tatueringen och håll kvar i ca 20 sek. Guldtrycket sitter kvar på huden i ca 2 dygn. PET film och papper som är anti-allergiskt och miljövänligt.

Pin - Grön Ungdom

Grön Ungdoms nya, uppdaterade pin! Den är elegant formgjuten, så att bokstäverna och kanterna ”står ut”. Kina, Järn.

Halsband - Klimatkamp

NYHET - Halsbandet Klimatkamp är det finaste sättet att ta ställning på! Våga visa att du kommer att kämpa för klimatet. Alla är välkomna att bära halsbandet Klimatkamp och det passar perfekt som gåva! Kedjan är tunn - hanteras varsamt. Rostfritt guldfärgat stål.

Värvarblock - Grön Ungdom

Grön Ungdoms medlemstalonger med 20 blad i varje block.