Ta tåget ut i världen - vision för en ny europeisk tågpolitik

Tågtrafiken i Sverige och Europa har en nyckelroll i arbetet för att ställa om till en fossilfri transportsektor. Men för att fler ska kunna resa med tåg i framtiden och lita på att de går och kommer fram i tid krävs en långsiktig politisk tågvision vad gäller investeringar, organisation och kompetensutveckling. Rapporten är framtagen av Jakop Dalunde och Karin Svensson-Smith.
Lagerstatus: Ej i lager

Rapporten är framtagen tillsammans med Karin Svensson-Smith (MP), ordförande i riksdagens trafikutskott, och ger information och befintliga och framtida tågsträckor samt konkreta förslag på vilka politiska beslut som behöver fattas.

Utgiven 2018-05-27
Författare Jakop Dalunde
Förlag Miljöpartiet - EU parlamentet
Artikelkod MPEU373
Författare Karin Svensson-Smith
Mediatyp Häfte
Titel Ta tåget ut i världen - vision för en ny europeisk tågpolitik

Cykelsadelskydd

Gröna cykelsadelskydd i vattenfrånstötande bommulstyg impregnerat med lotusblomma - loggan tryckt i tvåfärg.

Kasse Vikbar

En ihopvikbar shoppingkasse i Non Woven material.

Nyckelband

Nyckelband med logga och säkerhetspärr.

Kasse med logga - Grön ungdom

Grön Ungdom kasse med logga i naturfärg med vanlig botten och korta handtag. Mått 38cm, 38cm, 6cm