Grön Ungdom

Visa per sida

4-sidig flyer EU-kampanj

Klimat och rättvisa, därför ska du rösta på MP den 9e juni! En 4-sidig A6 flyer som frontar GUs kandidat Aida Badeli (#9 på EU-listan) och Grön Ungdoms viktigaste frågor inom klimat och rättvisa: - Inte en krona till fossilindustrin! - Mer nattåg åt folket! - Fuck fast fashion – älska second hand! - Stå upp för aborträtten! - Upp till kamp mot skurkstaterna! - Ingen ska dö på medelhavet!

Collegetröja Grå - Grön Ungdom

Grå collegetröja med Grön Ungdom-tryck på bröstet. Joel är 180 cm lång och bär storlek L.

Gnuggis enhörning & isbjörn

Ett A4-ark med gnuggistatueringar. Varje ark innehåller 12 tatueringar. Hälften är isbjörnar med texten climate warrior och hälften enhörningar med texten Feminist as fuck. Perfekt för prideparaden, festivalsommaren och skolbesöken!

Klistermärke - animal rights

Självklart har djur rättigheter. Sprid ordet med detta klistermärke!

Klistermärke - Free Palestine vattenmelon

Visa ditt stöd för Palestina med ett klistermärke i snyggt vattenmelonsmotiv. Perfekt att ha med på bokbordet eller i valstugan. Vi har nyss lagt beställning på klistermärken och de är färdiga cirka 19 april. Du kan lägga din beställning redan nu så skickas klistermärkena från MP-butiken så snart som möjligt.

Klistermärke - Grön Ungdom

Gatorna tillhör Grön Ungdom. Claima dem med vårt märke!

Klistermärke - HBTQI

Anslut dig till homolobbyn och kränk högertroll med pronomenpanik med det här klistermärket.

Klistermärke - Inget snus på en död planet

Inget snus på en död planet. Klistermärket är designat av GU-medlem Fabian Lidbaum och vann GUs klistermärkestävling hösten 2023.

Klistermärke - klimaträttvisa

VAD VILL VI HA? KLIMATRÄTTVISA! Ta med dig demonstrationen överallt!

Klistermärke - krossa rasismen

Ett klistermärke krossar kanske inte rasismen, men det är en bit på vägen. Två är ännu bättre!

Klistermärke - mens rights activist

Visa världen vart du står! Mens rights activism fick precis en ny innebörd.

Klistermärke - My body, my choice

My body, my choice. Grön Ungdom och Miljöpartiet drev igenom samtyckeslagen. Vi kommer alltid stå upp för kvinnors rätt till sina kroppar.

Klistermärke - rättvisa

Den gröna kampen fortsätter! Stå upp för rättvisa och mot förtryck med detta klistermärke.

Tatuering Free Palestine vattenmelon

Visa ditt stöd för Palestina med en tatuering med vattenmelonsmotiv. Gnuggistatueringarna säljs i ark med 12 st tatueringar per ark. Appliceras enkelt med vatten och håller några dagar. Perfekt för bokbordet eller sommarkampanjen!

T-shirt Svart - Grön Ungdom

Svart t-shirt med broderad logga "GU". Astrid är 164 cm lång och bär storlek M.

Tygkasse Grön Ungdom

Vill du visa att du är med i det grönaste, skönaste ungdomsförbundet? Gör det med en tygkasse! Tygkassen är i beige eko-bomull med en stor GU-logga tryckt på ena sidan. Handtagen är långa (67 cm) så den kan bäras på axeln. Rymmer cirka 10 liter.

Vykort Antirasism

Tillsammans ska vi krossa rasimen. Vykort i A6-storlek. På baksidan av vykortet finns det beskrivande text och punkter om Grön Ungdoms antirasistiska politik. Perfekt för bokbord och kampanjer!

Vykort Ekonomisk Rättvisa

Vi kräver en rättvis politik för att minska klassklyftor och segregation. Vykort i A6-storlek. På baksidan av vykortet finns det beskrivande text och punkter om Grön Ungdoms ekonomiska politik för att utjämna klassklyftor. Perfekt för bokbord och kampanjer!

Vykort Feminism

Fuck the patriarchy! Vykort i A6-storlek. På baksidan av vykortet finns det beskrivande text och punkter om Grön Ungdoms feministiska politik. Perfekt för bokbord och kampanjer!

Vykort Grön Ungdom

Förändra världen med oss! Vykort i A6-storlek. På baksidan av vykortet finns det en QR-kod man kan skanna för att bli medlem. Det står också hur man kan engagera sig i Grön Ungdom och varför det är viktigt att bli medlem. Perfekt för bokbord och kampanjer!

Vykort HBTQI

Vi kämpar för ett samhälle där du får leva som du är och älska vem du vill. Vykort i A6-storlek. På baksidan av vykortet finns det beskrivande text och punkter om Grön Ungdoms HBTQI-politik. Perfekt för bokbord och kampanjer!

Vykort Klimat

Stoppa klimatkrisen med Grön Ungdom! Vykort i A6-storlek. På baksidan av vykortet finns det beskrivande text och punkter om Grön Ungdoms klimatpolitik. Perfekt för bokbord och kampanjer!

Vykort Migrationspolitik

Grön Ungdom kommer alltid stå upp för en medmänsklig migrationspolitik. Vykort i A6-storlek. På baksidan av vykortet finns det beskrivande text och punkter om Grön Ungdoms migrationspolitik. Perfekt för bokbord och kampanjer!

Vykort Miljö & Natur

All makt åt skogen! Grön Ungdom vill bevara biologisk mångfald och skydda naturen. Vykort i A6-storlek. På baksidan av vykortet finns det beskrivande text och punkter om Grön Ungdoms politik för djur, natur och biologisk mångfald. Perfekt för bokbord och kampanjer!

Vykort Psykisk Hälsa

Du har rätt att må bra! Vykort i A6-storlek. På baksidan av vykortet finns det beskrivande text och punkter om Grön Ungdoms politik för psykisk hälsa. Perfekt för bokbord och kampanjer!

Vykortspaket 3.0

Vårt uppdaterade vykortspaket med 90 vykort och 9 olika designer. Vykorten representerar olika politiska frågor vi driver och beskriver kortfattat Grön Ungdoms förslag. Det finns vykort om bland annat klimat, ekonomisk rättvisa, migrationspolitik och hur man blir medlem och engagerar sig i Grön Ungdom. Perfekt baspaket för bokbord och värvning!

Flagga - Grön Ungdom

Reppa Grön Ungdom med den här snygga flaggan! Ljusgrön med logga.

Flagga - Pride

Fira Pride GU-style med den är fina flaggan! Regnbågsflagga, med vit logga och text i rosa och blått.

Hoodie vit

Vit hoodie med Grön Ungdom-tryck på bröstet.

Pin Grön Ungdom

Wear Grön Ungdom! En tidlös metallpin som passar perfekt till debatter, bokbord, väskan eller tröjan.