Grön Ungdom

Visa per sida

Dekal: Säg ifrån mot rasism & hat

Dekal med texten "Säg ifrån mot rasism & hat" 7x8 cm blank.

Flyer Klimat 100-pack

100st av Grön Ungdoms valflyer om klimatkamp med slagordet: ”Sluttramsat med vår framtid” av mattlaminerat papper i bra kvalité. En av två flyers inom kampanjen och ska beställas ihop med vår andra flyer om mänskliga rättigheter.

Flyer Mänskliga Rättigheter 100-Pack

100st av Grön Ungdoms valflyer om mänskliga rättigheter med slagordet: ”Sluttramsat med vår framtid” av mattlaminerat papper i bra kvalité. En av två flyers inom kampanjen och ska beställas ihop med vår andra flyer om klimatkamp.

Gnuggtatuering - Klimatkamp (100 st)

Visa att du står upp för klimatet, och bjud in andra till politiska samtal med den här fina gnuggis-tatueringen i guld med texten ”Klimatkamp”. Instruktioner: Ta bort plasten. Lägg tatueringen mot torr hud med guldsidan mot huden. Fukta tatueringen och håll kvar i ca 20 sek. Guldtrycket sitter kvar på huden i ca 2 dygn. PET film och papper som är anti-allergiskt och miljövänligt.

Gnuggtatuering - Medmänsklighet-100 pack

Visa att du står upp för medmänsklighet, och bjud in andra till politiska samtal med den här fina gnuggis-tatueringen i guld med texten ”Medmänsklighet”. Instruktioner: Ta bort plasten. Lägg tatueringen mot torr hud med guldsidan mot huden. Fukta tatueringen och håll kvar i ca 20 sek. Guldtrycket sitter kvar på huden i ca 2 dygn. PET film och papper som är anti-allergiskt och miljövänligt.

Halsband - Medmänsklighet

Halsbandet Medmänsklighet är det finaste sättet att ta ställning på! Visa att du kommer att kämpa för medmänsklighet. Alla är välkomna att bära halsbandet. Passar perfekt som gåva! Kedjan är tunn - hantera varsamt. Rostfritt stål.

Pin - Grön Ungdom

Grön Ungdoms nya, uppdaterade pin! Den är elegant formgjuten, så att bokstäverna och kanterna ”står ut”. Kina, Järn.

Flagga - Grön Ungdom

Reppa Grön Ungdom med den här snygga flaggan! Ljusgrön med logga.

Flagga - Pride

Fira Pride GU-style med den är fina flaggan! Regnbågsflagga, med vit logga och text i rosa och blått.

Kasse med logga - Grön ungdom

Grön Ungdom kasse med logga i naturfärg med vanlig botten och korta handtag. Mått 38cm, 38cm, 6cm

Keps Klimatkamp

Svart keps med justerbart spänne med Klimatkamp broderat i guldtråd.

Vykortspaket

Vykortspaket på 100 vykort med 10 olika designer. Vykorten representerar olika kampanjer vi vunnit och politiska frågor vi driver. Perfekt för bokbord och värvning!

Värvarblock - Grön Ungdom

Grön Ungdoms medlemstalonger med 25 blad i varje block.