Miljöpartiet

Visa per sida

Datorfodral

Ett fodral för bärbara datorer med foder och dragkjedja. OBS! Denna vara hålls ej i lager utan trycks vid beställning vilket ger längre leveranstid.

Dekal - Ingen reklam

Rektangulärt klistermärke/dekal med budskapet “ingen reklam, tack!”. Passar bra till brevinkast och brevlådor. Finns i tre färger, skog, citron och körsbär.

Den gröna vägen framåt

Den gröna vägen framåt - lärdomar från Miljöpartiets studieresa till de tyska gröna. Den här rapporten är ett inspel i diskussionen om hur den gröna vägen framåt för Miljöpartiet kan se ut, efter en mandatperiod i regering och efter valet 2018. Rapporten sammanfattar lärdomar från den studieresa Jakop Dalunde och flera andra miljöpartister gjorde till München och Berlin i januari 2019.

Flyer - Ta tåget ut i Europa

Runt om i Europa växer en folkrörelse av människor som vill välja tåget framför flyget. Allt fler inser att om vi ska klara klimatutmaningen måste vi resa mer hållbart. Det vill Miljöpartiet ändra på. Därför går vi till val på en historisk järnvägsreform – förverkligandet av en europeisk tågunion.
Fr. 1,5 kr

Folder Gröna Seniorer

En 8-sidig fyrfärgsfolder i A5 format som presenterar Gröna Seniorers verksamhet.
Fr. 4,4 kr

Guld och gröna skogar - Skogspolitiskt program

Skogspolitiskt program - 28 sidigt fyrfärgshäfte i A4 format. Trycks vid beställning. Finns även som pdf via vår hemsida.

Kasse Vikbar

En ihopvikbar shoppingkasse i Non Woven material.

Klimatfärdplanen

Klimatfärdplanen - 78 sidigt häfte i A4 format. Ett klimatpolitiskt program med över 140 prioriterade förslag som Miljöpartiet de gröna vill driva för att klara klimatet. Många av dessa förslag kan drivas även i kommuner och landsting/regioner. Trycks vid beställning. Finns även som PDF på drive, se länk nedan.

Knapp - All kärlek är bra kärlek - citron

Klassiska runda kampanjknappar i aluminium med säkerhetsnål på baksidan, fyrfärgstryck.

Knapp - All kärlek är bra kärlek - körsbär

Knapp - HBTQ Symbolen

Kongresshandlingar 2019 del 1

Kongresshandlingar 2019 del 1 innehåller praktisk information, preliminärt program, alla motioner och propositioner samt utskottsfördelning. Svartvit 492 sid + omslag. OBS! del 1 av 2.

Kongresshandlingar 2019 del 2

Kongresshandlingar 2019 del 2 innehåller verksamhetsberättelser och årsredovisningar samt kongressbeslutsuppföljning, riksvalberedningens förslag till val samt presentationer av kandidater till val. Svartvit på 156 sid + omslag. OBS! del 2 av 2.

Kortversion Guld och gröna skogar - Skogspolitiska program

Kortversion av Guld och gröna skogar - Skogspolitiskt program - 8 sidigt fyrfärgshäfte i A5 format. Trycks vid beställning.

Kulturpolitiskt program

Frihet och föränderlighet är ett 27-sidigt häfte i A4 format som beskriver vilka frågor MP driver inom Kulturpolitiken. MPRK390-POD

Medlemsvärvarflyer

Medlemsvärvarflyer i A5 format med bild på språkrören och en text om vår politik och hur man blir medlem. Passar bra till utåtriktade aktiviteter.
Fr. 1,5 kr

Packtejp

Vit tejp med tryckt logga. Materialet blir till vatten när det förbränns. 48 mm bred, 66 meters rullar. Tjocklek 28 my

Penna - MP

Kulspetspenna/bläck tillverkad av nedbrytningsbart material. En kartong innehåller 100 st. Beställ gärna kartongvis.

Penna - MP, BIC

Bläckpenna med kulspets. 29kr / st vid köp av 10st

T-shirt

T-shirts med rund hals. OBS! Denna vara hålls ej i lager utan trycks vid beställning vilket ger längre leveranstid.

Tygkasse - Grön regnbåge

Kasse i bomullstyg screentryckt i flerfärg. Klimatneutral ekologisk bomull.

Valsedelställ

Ett ställ i miniwellpapper anpassat för tre valsedlar i rad (A6x3). Passar bra för att fronta era valsedlar på ett bord. Grön med MP-logga framtill. Levereras ovikt.

Visitkort

Personligt visitkort. Pris anges per styck.
Kontakta Hofors Digitaltryck för tryckfrågor.

Bildekal - Jag röstar grönt

Rektangulärt klistermärke med texten “Jag röstar grönt” och logga lämpliga som bildekal.

Bildekal - logga

Rektangulärt klistermärke med logga, lämpliga som bildekal.

Bildekal-Jag kör på biobränsle

Rektangulärt klistermärke. Med texten “Jag kör biobränsle” lämpliga som bildekal.