Miljöpartiet

Visa per sida

Dekal - Ingen reklam

Rektangulärt klistermärke/dekal med budskapet “ingen reklam, tack!”. Passar bra till brevinkast och brevlådor. Finns i tre färger, skog, citron och körsbär.

Dekal NU

Runt klistermärke med valbudskap för att exempelvis dölja äpplet på din macdator eller liknande. 12 cm i diameter.

Folder Gröna Seniorer

En 8-sidig fyrfärgsfolder i A5 format som presenterar Gröna Seniorers verksamhet.
Fr. 4,4 kr

Grön luvtröja

Grön luvtröja med stor MP-logo på ryggen och mindre logo på bröstet. 70 % bomull, 30 % polyester. Tröjan från Switcher är Fair Trade-märkt och uppfyller Oeko-Tex Standard 100. Alla steg i produktionen kan spåras. Finns i S, M, L, XL, XXL

Grön T-shirt

Vita och gröna t-shirt med stor MP-logo på ryggen och mindre logo på bröstet. Unisexmodell, 100 % bomull. T-shirten från Switcher är Fair Trade-märkt och uppfyller Oeko-Tex Standard 100. Alla steg i produktionen kan spåras. Finns i S, M, L, XL, XXL. (S och L tillfälligt slut - påfyllning på väg).

Guld och gröna skogar - Skogspolitiskt program

Skogspolitiskt program - 28 sidigt fyrfärgshäfte i A4 format. Trycks vid beställning. Finns även som pdf via vår hemsida.

Huvjacka / Hood Grön

TILLFÄLLIGT SPECIALERBJUDANDE Huvjacka i dam- och herrmodell med hel dragkedja. Tillverkad i 100% ekologisk Fairtrade bomull samt fleece. Producent är Neutral och tröjorna är certifierade av EU-Ecolabel och fairtrade. Finns i Gult och Grönt i storlek XS - XXXXL (med reservation för att vissa storlekar kan ta slut). Har den centrerade loggan tryckt på vänster bröst och stort på ryggen. Det finns även möjlighet att mot en extra kostnad om 50 kr/st få ert lokala ortsnamn tryckt på axeln.

Jacka / Parkas

TILLFÄLLIGT SPECIALERBJUDANDE Lättfodrad parkas i 100% bomull, vaxad yta. Mossgrön med dragsko i midjan, påsydda bröst- o framfickor med lock o tryckknappar. Foder i polyester, ton-i-ton med jackans färg. Större logga i färg på ryggen o liten logga på vänster bröstficka. För en extra kostnad om 50 kr/st får ni ert lokala ortsnamn tryckt på axeln. Märke: Southwest. Oeko-Tex 100 Certifierad.

Klimatflyer

Klimatfärdplanen

Klimatfärdplanen - 78 sidigt häfte i A4 format. Ett klimatpolitiskt program med över 140 prioriterade förslag som Miljöpartiet de gröna vill driva för att klara klimatet. Många av dessa förslag kan drivas även i kommuner och landsting/regioner. Trycks vid beställning. Finns även som PDF på drive, se länk nedan.

Knapp - All kärlek är bra kärlek - citron

Klassiska runda kampanjknappar i aluminium med säkerhetsnål på baksidan, fyrfärgstryck.

Knapp - All kärlek är bra kärlek - körsbär

Knapp - NU

Knapp-NU Klassiska runda kampanjknappar i aluminium med säkerhetsnål på baksidan, enfärgstryck i valgrönt med texten NU. 38 mm.
Ord. pris 3,5 kr

Kortversion Guld och gröna skogar - Skogspolitiska program

Kortversion av Guld och gröna skogar - Skogspolitiskt program - 8 sidigt fyrfärgshäfte i A5 format. Trycks vid beställning.

Kulturpolitiskt program

Frihet och föränderlighet är ett 27-sidigt häfte i A4 format som beskriver vilka frågor MP driver inom Kulturpolitiken. MPRK390-POD

Mössa - NU

Svart mössa och av märket Neutral 100% ekologisk fairtrade bomull. Har NU tryckt i valgrönt på ena sidan och loggan i tvåfärg på andra sidan.

NU Affisch Barn

Valaffisch i papper 70x100 cm med texten NU Klimatet kan inte vänta och barn på cyklar.

NU Affisch Glob

Valaffischer i papper 70x100 cm med Jorden och texten NU Klimatet kan inte vänta.

NU Affisch Gustav

Valaffisch i papper 70x100 cm med texten "NU Klimatet kan inte vänta" och vårt språkrör Isabella Lövin

NU Affisch Gustav UTE

Valaffisch för utomhusbruk i FSC-märkt pappersmaterial 70x100 cm med förborrade hörn. Motiv: "NU Klimatet kan inte vänta" och vårt språkrör Gustav Fridolin. OBS! Minst 10 affischer per beställning. Läs mer om materialet här oppboga-outdoor.com

NU Affisch Isabella

NU Affisch Isabella UTE

Valaffisch för utomhusbruk i FSC-märkt pappersmaterial 70x100 cm med förborrade hörn. Motiv: "NU Klimatet kan inte vänta" och vårt språkrör Isabella Lövin. OBS! Minst 10 affischer per beställning. Läs mer om materialet här oppboga-outdoor.com

NU Affisch Isbjörn

Valaffisch i papper 70x100 cm med texten "NU Klimatet kan inte vänta" och en mager isbjörn.

NU Affisch Vatten

Valaffisch i papper 70x100 cm med texten "NU Klimatet kan inte vänta" och en insjö.

NU Odlingsticka

Odlingssticka för trädgårdslandet eller krukor “flygplansplywood” ca 8 x 11 cm.

NU VR-Glasögon

VR-Glasögon i kartong. 19x13 cm med NU Klimatet kan inte vänta och logga tryckt framtill. Levereras ovikt. Till dessa glasögon har partiet tagit fram ett spel för Android telefoner som du hittar genom att öppna google play store och skriver in ”Nu. Rent hav” i sökrutan. Spelet kan vara en bra samtalsöppnare i valstugan eller under årets alla kampanjtillfällen.
Ord. pris 39 kr

Packtejp

Vit tejp med tryckt logga. Materialet blir till vatten när det förbränns. 48 mm bred, 66 meters rullar. Tjocklek 28 my

Penna - MP

Kulspetspenna/bläck tillverkad av nedbrytningsbart material. En kartong innehåller 100 st. Beställ gärna kartongvis.