Pappmugg logga 50 pack

Muggar lämpliga för runda bordsamtal och fikasamtal - antingen om du vill ge bort en flergångsmugg eller ta med som present till de företag du besöker. Engångsmuggen är även praktiskt vid event och utomhusaktiviteter, dela ut ekologiskt kaffe och locka till en stunds samtal. FSC märkt pappmugg med loggan tryckt på två sidor. Rymmer 2,4 dl.
Författare Miljöpartiet - MP
Tillverkare Miljöpartiet - MP
Utgiven 2014-01-01
Artikelkod MPRK342
Titel Pappmugg logga 50 pack
EAN

Dekal - Ingen reklam

Rektangulärt klistermärke/dekal med budskapet “ingen reklam, tack!”. Passar bra till brevinkast och brevlådor. Finns i tre färger, skog, citron och körsbär.

Kuvert C5 - MP logga

C5 kuvert är lämpliga för A5 papper eller vikta A4 papper. Önskar du kuvert med lokalavdelningens adress på kontakta Hofors digitaltryck erik@hoforsdigitaltryck.se för offert.