Miljöpartiet

Visa per sida

Samtalshandbok

Detta 20-sidigt häfte togs fram till förra mellanvalskampanjen 250 000-samtal och ger inspiration och tips på hur du och din avdelning kan kampanja och genomföra samtal. 20 sidor i fyrfärg 16,5 x 22 cm. Finns även som PDF. Nu på REA!

Servetter - Nya jobb

Papperservetter för fika, rundabordsamtal, kaffe och bulle med mera. Grönt tryck ”Dags för en ny arbetslinje” på ena sidan, på andra sidan vår fempunktslistan med idéer för en ny jobbpolitik, som en inspiration - ifall samtalet flyter trögt. Där finns också en tom ruta där man kan fylla i ett eget samtalsämne. 25x25 cm FSC-märkt.

Solfjäder - HBTQ

En solfjäder i FSC-märkt papper/kartong. Två delar hålls ihop av en öljett. Framsidan anger olika HBTQ-ord och baksidan en kort text om Miljöpartiets HBTQ-politik. Passar för sommarevenemang med HBTQ-tema, exempelvis prideparader.

Ståltermos

Vacumisolerad ståltermos med automatkork. Graverad logga. Rymmer en halv liter.

Terapiservetter

En låda näsdukar att ställa på bordet när ni har klimatterapisamtal. På ovansidan texten “Sverige behöver klimatterapi”. På sidan Miljöpartiets 7-stegsprogram mot kimatoro. Asken har måtten 190 x 115 x 50 mm. Varje ask har 100 st 2-lagersnäsdukar och är 100 % återvinningsbar.

Tygkasse - Grön regnbåge

Kasse i bomullstyg screentryckt i flerfärg. Klimatneutral ekologisk bomull.

Tänk grönt

I den här boken presenteras 21 bilder av det gröna. Det är ingen enhetlig bild som tecknas, snarare ett lapptäcke av idéer som binds samman av tron på en bättre morgondag. Se det som en inbjudan till tankeverksamhet kring hållbara framtidsvisioner, riktad till alla som av någon anledning är nyfikna på det gröna. Det finns även en studiehandledning till tänk grönt.

Värvningskort Svenska 50 pack

Visitkort för medlemsvärvning. Levereras i buntar om 50 ex. Papper Munken Kristall 300 g OBS! Nytt SMS-nummer släng era gamla kort med fel nummer och vit baksida.

Åkkortsficka

En ficka anpassad för åkkorts/bankkortsstorlek - Grön PP-folie 130x95 mm med 2 st glasklara insticksfickor. Budskapet modernisera sverige på ena sidan och loggan på andra sidan.