T-shirt

T-shirts med rund hals. OBS! Denna vara hålls ej i lager utan trycks vid beställning vilket ger längre leveranstid - ca två veckor. OBS! ROSA slut hos leverantör.

Finns Grönt och naturvit Gul(Gold) och Mattrosa(Rose) i herr eller dammodell, i storlek XS - XXXXL (med reservation för att vissa storlekar kan ta slut). Har loggan tryckt på vänster bröst och stor centrerad logga på ryggen. Tillverkad i 100% ekologisk Fairtrade bomull. Producenter är För Grön/Vit Neutral och tröjorna är certifierade av EU-Ecolabel och fairtrade. Gul/Rosa B&C Collection Oeko-Tex® och Fair Wear Foundation.

Artikelkod MPRK374
Titel T-shirt
Författare Miljöpartiet - MP
Utgiven 2018-02-20
Tillverkare Miljöpartiet - MP

Valfolder

Valfolder Trevik/sex sidor, vikt från en A4. Den har vikts så man kan blada in valsedlar i den. 4-färg. Papper: Edixion Offset.

Kortversion Guld och gröna skogar - Skogspolitiska program

Kortversion av Guld och gröna skogar - Skogspolitiskt program - 8 sidigt fyrfärgshäfte i A5 format. Trycks vid beställning.

Grön Ideologi / Vi vill

A5 Broschyr - kortversion av partiprogrammet.

Godispåse

Veganska och ekologiska gummibjörnar packade i nedbrytbara påsar. Fruktblandning sockerfri (apelsin, passionsfrukt, citron, körsbär, ananas och hallon). 10g per påse