T-shirt

T-shirts med rund hals. OBS! Denna vara hålls ej i lager utan trycks vid beställning vilket ger längre leveranstid.
Lagerstatus: Förväntas skickas under v 17 2018

Finns Grönt och naturvit i herr eller dammodell, i storlek XS - XXXXL (med reservation för att vissa storlekar kan ta slut). Har loggan tryckt på vänster bröst och stor centrerad logga på ryggen. Tillverkad i 100% ekologisk Fairtrade bomull. Producent är Neutral och tröjorna är certifierade av EU-Ecolabel och fairtrade.

Artikelkod MPRK374
Författare Miljöpartiet - MP
Tillverkare Miljöpartiet - MP
Utgiven 2018-02-20
Titel T-shirt

Kortversion Guld och gröna skogar - Skogspolitiska program

Kortversion av Guld och gröna skogar - Skogspolitiskt program - 8 sidigt fyrfärgshäfte i A5 format. Trycks vid beställning.

Grön Ideologi / Vi vill

A5 Broschyr - kortversion av partiprogrammet.