4-sidig flyer EU-kampanj

Klimat och rättvisa, därför ska du rösta på MP den 9e juni! En 4-sidig A6 flyer som frontar GUs kandidat Aida Badeli (#9 på EU-listan) och Grön Ungdoms viktigaste frågor inom klimat och rättvisa: - Inte en krona till fossilindustrin! - Mer nattåg åt folket! - Fuck fast fashion – älska second hand! - Stå upp för aborträtten! - Upp till kamp mot skurkstaterna! - Ingen ska dö på medelhavet!
Lagerstatus: Förväntas skickas under v 21
Artikelkod MPGU247
Författare Grön Ungdom
Utgiven 2024-04-11
Tillverkare Grön ungdom - Riksorgansation
Titel 4-sidig flyer EU-kampanj

Tågbiljett Flyer

Den här flyern som ser ut som en tågbiljett uppmanar till att rösta grönt för fler klimatsmarta och billiga nattåg! På baksidan står det om MPs politik för tåg & nattåg. I vårt Europa kan du gå och lägga dig på ett tåg i Sverige och vakna upp Amsterdam, Prag eller Paris! Miljöpartiet satsar på att göra det klimatsmarta resandet både billigare och enklare!

Klistermärke - Free Palestine vattenmelon

Visa ditt stöd för Palestina med ett klistermärke i snyggt vattenmelonsmotiv. Perfekt att ha med på bokbordet eller i valstugan. Vi har nyss lagt beställning på klistermärken och de är färdiga cirka 19 april. Du kan lägga din beställning redan nu så skickas klistermärkena från MP-butiken så snart som möjligt.