Den gröna vägen framåt

Den gröna vägen framåt - lärdomar från Miljöpartiets studieresa till de tyska gröna. Den här rapporten är ett inspel i diskussionen om hur den gröna vägen framåt för Miljöpartiet kan se ut, efter en mandatperiod i regering och efter valet 2018. Rapporten sammanfattar lärdomar från den studieresa Jakop Dalunde och flera andra miljöpartister gjorde till München och Berlin i januari 2019.

Prisstege - Ju fler du köper, desto mer sparar du.
Antal 50+ 100+ 500+
Pris 10 kr 9 kr 8 kr
Titel Den gröna vägen framåt
Förlag Miljöpartiet - EU parlamentet
Utgiven 2019-05-03
Artikelkod MPEU376-POD
Författare Dalunde, Jakop
Mediatyp Print on demand
Sidantal 24

Flyer - Klimatet kan inte vänta

Värmerekord är inte längre något ovanligt. Isarna smälter i rekordfart. Arter utrotas. Hus och hem förstörs av översvämningar.
Fr. 1,25 kr

Sveriges enda klimatparti Flyer

Flyer i A5 format med information om Sveriges enda Klimatparti.
Fr. 1,5 kr

Knapp - Sol, vind vatten

Klassiska runda kampanjknappar i aluminium med säkerhetsnål på baksidan, fyrfärgstryck. Texten Sol, vind och vatten. Knappen vann i en medlemsomröstning på engagera.mp.se - som den knapp flest ville se i tryck.

Penna - MP

Kulspetspenna/bläck tillverkad av nedbrytningsbart material. En kartong innehåller 100 st. Beställ gärna kartongvis.