Den gröna vägen framåt

Den gröna vägen framåt - lärdomar från Miljöpartiets studieresa till de tyska gröna. Den här rapporten är ett inspel i diskussionen om hur den gröna vägen framåt för Miljöpartiet kan se ut, efter en mandatperiod i regering och efter valet 2018. Rapporten sammanfattar lärdomar från den studieresa Jakop Dalunde och flera andra miljöpartister gjorde till München och Berlin i januari 2019.

Prisstege - Ju fler du köper, desto mer sparar du.
Antal 50+ 100+ 500+
Pris 10 kr 9 kr 8 kr
Titel Den gröna vägen framåt
Förlag Miljöpartiet - EU parlamentet
Utgiven 2019-05-03
Artikelkod MPEU376-POD
Författare Dalunde, Jakop
Mediatyp Print on demand
Sidantal 24

Knapp - Sol, vind vatten

Klassiska runda kampanjknappar i aluminium med säkerhetsnål på baksidan, fyrfärgstryck. Texten Sol, vind och vatten. Knappen vann i en medlemsomröstning på engagera.mp.se - som den knapp flest ville se i tryck.

Grön Ideologi / Vi vill

A5 Broschyr - kortversion av partiprogrammet.

Vindsnurra

Vindsnurra i papper med 40 cm träpinne, en liten metalldel håller ihop dem. Tryck: centrerad logga på grön bakgrund. Levereras delmonterad. Bör ej användas av barn under tre år på grund av smådelar. Paketerad i kartonger om 100 beställ helst kartongvis.