Kampanj

Visa per sida

Cykelsadelskydd

Gröna cykelsadelskydd i vattenfrånstötande bommulstyg impregnerat med lotusblomma - loggan tryckt i tvåfärg. Levererbara från 20 februari.

Block A5 - Skola

A5 block, vit spiralbindning till vänster, 80 blanka blad. Text: “Låt eleverna få tillbaka sina lärare”. Miljövänligt papper.

Fröpåse Solrosfrön

För produktinformation se www.promoseeds.se

Pappmugg nya jobb 50 pack

Muggar lämpliga för runda bordsamtal och fikasamtal - antingen om du vill ge bort en flergångsmugg eller ta med som present till de företag du besöker. Engångsmuggen är även praktiskt vid event och utomhusaktiviteter, dela ut ekologiskt kaffe och locka till en stunds samtal. FSC märkt pappmugg, med loggan tryckt på ena sidan och ”dags för en ny arbetslinje” på andra sidan. Rymmer 2,4 dl.

Värvningskort Svenska 50 pack

Visitkort för medlemsvärvning. Levereras i buntar om 50 ex. Papper Munken Kristall 300 g OBS! Nytt SMS-nummer släng era gamla kort med fel nummer och vit baksida.