Kampanj

Visa per sida

Dekal NU

Runt klistermärke med valbudskap för att exempelvis dölja äpplet på din macdator eller liknande. 12 cm i diameter.

Klimatflyer

Knapp - NU

Knapp-NU Klassiska runda kampanjknappar i aluminium med säkerhetsnål på baksidan, enfärgstryck i valgrönt med texten NU. 38 mm.
Ord. pris 3,5 kr

Mössa - NU

Svart mössa och av märket Neutral 100% ekologisk fairtrade bomull. Har NU tryckt i valgrönt på ena sidan och loggan i tvåfärg på andra sidan.

NU Affisch Barn

Valaffisch i papper 70x100 cm med texten NU Klimatet kan inte vänta och barn på cyklar.

NU Affisch Glob

Valaffischer i papper 70x100 cm med Jorden och texten NU Klimatet kan inte vänta.

NU Affisch Gustav

Valaffisch i papper 70x100 cm med texten "NU Klimatet kan inte vänta" och vårt språkrör Isabella Lövin

NU Affisch Gustav UTE

Valaffisch för utomhusbruk i FSC-märkt pappersmaterial 70x100 cm med förborrade hörn. Motiv: "NU Klimatet kan inte vänta" och vårt språkrör Gustav Fridolin. OBS! Minst 10 affischer per beställning. Läs mer om materialet här oppboga-outdoor.com

NU Affisch Isabella

NU Affisch Isabella UTE

Valaffisch för utomhusbruk i FSC-märkt pappersmaterial 70x100 cm med förborrade hörn. Motiv: "NU Klimatet kan inte vänta" och vårt språkrör Isabella Lövin. OBS! Minst 10 affischer per beställning. Läs mer om materialet här oppboga-outdoor.com

NU Affisch Isbjörn

Valaffisch i papper 70x100 cm med texten "NU Klimatet kan inte vänta" och en mager isbjörn.

NU Affisch Vatten

Valaffisch i papper 70x100 cm med texten "NU Klimatet kan inte vänta" och en insjö.

NU Odlingsticka

Odlingssticka för trädgårdslandet eller krukor “flygplansplywood” ca 8 x 11 cm.

NU VR-Glasögon

VR-Glasögon i kartong. 19x13 cm med NU Klimatet kan inte vänta och logga tryckt framtill. Levereras ovikt. Till dessa glasögon har partiet tagit fram ett spel för Android telefoner som du hittar genom att öppna google play store och skriver in ”Nu. Rent hav” i sökrutan. Spelet kan vara en bra samtalsöppnare i valstugan eller under årets alla kampanjtillfällen.
Ord. pris 39 kr

Tygkasse NU

Oblekt tygkasse i naturfärg med långa handtag, 38x42 cm av märket Neutral i 100% ekologisk, ecolabel, fairtrade bommul. Har NU tryckt i valgrönt på ena sidan och loggan i tvåfärg på andra sidan.

Valbroschyr

Ett trevik i fyrfärg. 99x210 mm

Valsedelställ

Ett ställ i miniwellpapper anpassat för tre valsedlar i rad (A6x3). Passar bra för att fronta era valsedlar på ett bord. Grön med MP-logga framtill. Levereras ovikt.

Block A5 - Skola

A5 block, vit spiralbindning till vänster, 80 blanka blad. Text: “Låt eleverna få tillbaka sina lärare”. Miljövänligt papper.

Cykelsadelskydd

Gröna cykelsadelskydd i vattenfrånstötande bommulstyg impregnerat med lotusblomma - loggan tryckt i tvåfärg.

Solfjäder - HBTQ

En solfjäder i FSC-märkt papper/kartong. Två delar hålls ihop av en öljett. Framsidan anger olika HBTQ-ord och baksidan en kort text om Miljöpartiets HBTQ-politik. Passar för sommarevenemang med HBTQ-tema, exempelvis prideparader.

Valmanifest

Partiets valmanifest för valet antaget av kongressen i ma 2018j. A5 format med svartvit inlaga och omslag i valgrönt, 32 sidor

Värvningskort Svenska 50 pack

Visitkort för medlemsvärvning. Levereras i buntar om 50 ex. Papper Munken Kristall 300 g OBS! Nytt SMS-nummer släng era gamla kort med fel nummer och vit baksida.