Kampanj

Visa per sida

EU Valflyer Alice

EU-valflyer i A5 format med toppkandidaten Alice Bah Kuhnke. Bra at kombinera med https://butik.mp.se/valsedelstall och https://butik.mp.se/eu-valflyer-per

EU Valflyer Pär

EU-valflyer i A5 format med toppkandidaten Per Holmberg. Bra att kombinera med https://butik.mp.se/eu-valflyer-alice och https://butik.mp.se/valsedelstall

Mössa - NU

Svart mössa och av märket Neutral 100% ekologisk fairtrade bomull. Har NU tryckt i valgrönt på ena sidan och loggan i tvåfärg på andra sidan.

NU Odlingsticka

Odlingssticka för trädgårdslandet eller krukor “flygplansplywood” ca 8 x 11 cm.

NU VR-Glasögon

VR-Glasögon i kartong. 19x13 cm med NU Klimatet kan inte vänta och logga tryckt framtill. Levereras ovikt. Till dessa glasögon har partiet tagit fram ett spel för Android telefoner som du hittar genom att öppna google play store och skriver in ”Nu. Rent hav” i sökrutan. Spelet kan vara en bra samtalsöppnare i valstugan eller under årets alla kampanjtillfällen.
Ord. pris 39 kr

Tygkasse NU

Oblekt tygkasse i naturfärg med långa handtag, 38x42 cm av märket Neutral i 100% ekologisk, ecolabel, fairtrade bommul. Har NU tryckt i valgrönt på ena sidan och loggan i tvåfärg på andra sidan.

Valsedelställ

Ett ställ i miniwellpapper anpassat för tre valsedlar i rad (A6x3). Passar bra för att fronta era valsedlar på ett bord. Grön med MP-logga framtill. Levereras ovikt.

Cykelsadelskydd

Gröna cykelsadelskydd i vattenfrånstötande bommulstyg impregnerat med lotusblomma - loggan tryckt i tvåfärg.

Solfjäder - HBTQ

En solfjäder i FSC-märkt papper/kartong. Två delar hålls ihop av en öljett. Framsidan anger olika HBTQ-ord och baksidan en kort text om Miljöpartiets HBTQ-politik. Passar för sommarevenemang med HBTQ-tema, exempelvis prideparader.

Värvningskort Svenska 50 pack

Visitkort för medlemsvärvning. Levereras i buntar om 50 ex.