Kampanj

Visa per sida

(R)eko Keps

SPECIALERBJUDANDE BESTÄLL FÖRE 30 JUNI! (R)eko Keps tillverkad av 100% miljövänligt återvunnet tyg med ECO-etikett på insidan. Skärmen är förbjöd, med kardborrspänne. En centrerad logga broderad fram.Sandfärgad - onesize. Levereras från 30 JUNI.

Dekal NU

Runt klistermärke med valbudskap för att exempelvis dölja äpplet på din macdator eller liknande. 12 cm i diameter.

Huvjacka / Hood Grön

SPECIALERBJUDANDE KAN BARA BESTÄLLAS FÖRE 30 JUNI! Huvjacka i dam- och herrmodell med hel dragkedja. Tillverkad i 100% ekologisk Fairtrade bomull samt fleece. Producent är Neutral och tröjorna är certifierade av EU-Ecolabel och fairtrade. Finns i Gult och Grönt i storlek XS - XXXXL (med reservation för att vissa storlekar kan ta slut). Har den centrerade loggan tryckt på vänster bröst och stort på ryggen. Det finns även möjlighet att mot en extra kostnad om 50 kr/st få ert lokala ortsnamn tryckt på axeln. OBS! Levereras från 30 JUNI .

Jacka / Parkas

SPECIALERBJUDANDE KAN BARA BESTÄLLAS FÖRE 30 JUNI! Lättfodrad parkas i 100% bomull, vaxad yta. Mossgrön med dragsko i midjan, påsydda bröst- o framfickor med lock o tryckknappar. Foder i polyester, ton-i-ton med jackans färg. Större logga i färg på ryggen o liten logga på vänster bröstficka. För en extra kostnad om 50 kr/st får ni ert lokala ortsnamn tryckt på axeln. Märke: Southwest. Oeko-Tex 100 Certifierad. Levereras från 30 JUNI.

Knapp - NU

Knapp-NU Klassiska runda kampanjknappar i aluminium med säkerhetsnål på baksidan, enfärgstryck i valgrönt med texten NU. 38 mm.

Mössa - NU

Svart mössa och av märket Neutral 100% ekologisk fairtrade bomull. Har NU tryckt i valgrönt på ena sidan och loggan i tvåfärg på andra sidan.

NU - Vikfolder

Fyrsidig folder, uppvikt med måtten 210x105. Lanseringsfolder för NU-kampanjen - klimatet kan inte vänta. Tillfälligt slut påfyllning kommer.

NU Odlingsticka

Odlingssticka för trädgårdslandet eller krukor “flygplansplywood” ca 8 x 11 cm.

T-shirt - Special

SPECIALERBJUDANDE KAN BARA BESTÄLLAS FÖRE 30 JUNI! T-shirts i Dammodell med rund hals o insvängd midja o en variant med V-ringning samt en Herrmodell med rund hals o en variant med V-ringning. Samtliga har texten NU tryckt i valgrönt på bröstet. Producent är CottoVer, tröjorna är certifierade av Svanen, GOTS och Oeko Tex. All bomull är 100 % ekologisk och Fairtrade-märkt. Levereras från 30 juni.

Tygkasse NU

Oblekt tygkasse i naturfärg med långa handtag, 38x42 cm av märket Neutral i 100% ekologisk, ecolabel, fairtrade bommul. Har NU tryckt i valgrönt på ena sidan och loggan i tvåfärg på andra sidan.

Valsedelställ

Ett ställi miniwellpapper anpassat för tre valsedlar i rad (A6x3). Passar bra på för att fronta era valsedlar på ett bord. Grönt med mp logga framtill. Levereras ovikt.

Vindsnurra

Papperssnurra med 40 cm träpinne hålls ihop av metalldel. Valbudskap. Snurran i 200 grams papper. Bör ej användas av barn under tre år på grund av smådelar.

Väska

SPECIALERBJUDANDE KAN BARA BESTÄLLAS FÖRE 30 JUNI! Khakifärgad datorväska i Canvas och konstläder 38 x 29 x 10 med axelrem. Begränsat antal!

Block A5 - Skola

A5 block, vit spiralbindning till vänster, 80 blanka blad. Text: “Låt eleverna få tillbaka sina lärare”. Miljövänligt papper.

Cykelsadelskydd

Gröna cykelsadelskydd i vattenfrånstötande bommulstyg impregnerat med lotusblomma - loggan tryckt i tvåfärg.

Fröpåse Krasse - NU

En påse med frön för egen odling av ekologisk krasse. Med texten "Så NU. Våra barn skördar en klimatpolitik vi sår idag".

Fröpåse Solrosfrön

För produktinformation se www.promoseeds.se

Solfjäder - HBTQ

En solfjäder i FSC-märkt papper/kartong. Två delar hålls ihop av en öljett. Framsidan anger olika HBTQ-ord och baksidan en kort text om Miljöpartiets HBTQ-politik. Passar för sommarevenemang med HBTQ-tema, exempelvis prideparader.

Värvningskort Svenska 50 pack

Visitkort för medlemsvärvning. Levereras i buntar om 50 ex. Papper Munken Kristall 300 g OBS! Nytt SMS-nummer släng era gamla kort med fel nummer och vit baksida.

Papperskasse NU

Papperskassar med tvinnade pappershandtag. Tryck: Nu Klimatet kan inte vänta och logga på kortsidorna. Ca 24 bred x10 djup x32 cm hög.