Kampanj

Visa per sida

(R)eko Keps

TILLFÄLLIGT SPECIALERBJUDANDE (R)eko Keps tillverkad av 100% miljövänligt återvunnet tyg med ECO-etikett på insidan. Skärmen är förbjöd, med kardborrspänne. En centrerad logga broderad fram. Sandfärgad - onesize.

Dekal NU

Runt klistermärke med valbudskap för att exempelvis dölja äpplet på din macdator eller liknande. 12 cm i diameter.

Huvjacka / Hood Grön

TILLFÄLLIGT SPECIALERBJUDANDE Huvjacka i dam- och herrmodell med hel dragkedja. Tillverkad i 100% ekologisk Fairtrade bomull samt fleece. Producent är Neutral och tröjorna är certifierade av EU-Ecolabel och fairtrade. Finns i Gult och Grönt i storlek XS - XXXXL (med reservation för att vissa storlekar kan ta slut). Har den centrerade loggan tryckt på vänster bröst och stort på ryggen. Det finns även möjlighet att mot en extra kostnad om 50 kr/st få ert lokala ortsnamn tryckt på axeln.

Jacka / Parkas

TILLFÄLLIGT SPECIALERBJUDANDE Lättfodrad parkas i 100% bomull, vaxad yta. Mossgrön med dragsko i midjan, påsydda bröst- o framfickor med lock o tryckknappar. Foder i polyester, ton-i-ton med jackans färg. Större logga i färg på ryggen o liten logga på vänster bröstficka. För en extra kostnad om 50 kr/st får ni ert lokala ortsnamn tryckt på axeln. Märke: Southwest. Oeko-Tex 100 Certifierad.

Knapp - NU

Knapp-NU Klassiska runda kampanjknappar i aluminium med säkerhetsnål på baksidan, enfärgstryck i valgrönt med texten NU. 38 mm.

Mössa - NU

Svart mössa och av märket Neutral 100% ekologisk fairtrade bomull. Har NU tryckt i valgrönt på ena sidan och loggan i tvåfärg på andra sidan.

NU Affisch Barn

Valaffisch i papper 70x100 cm med texten NU Klimatet kan inte vänta och barn på cyklar.

NU Affisch Barn UTE

Valaffisch för utomhusbruk i FSC-märkt pappersmaterial 70x100 cm med förborrade hörn. Motiv: texten "NU Klimatet kan inte vänta" och barn på cyklar. OBS! Minst 10 affischer per beställning. Läs mer om materialet här oppboga-outdoor.com

NU Affisch Glob

Valaffischer i papper 70x100 cm med Jorden och texten NU Klimatet kan inte vänta.

NU Affisch Glob UTE

Valaffisch för utomhusbruk i FSC-märkt pappersmaterial 70x100 cm med förborrade hörn. Motiv: Jorden och texten NU Klimatet kan inte vänta. OBS! Minst 10 affischer per beställning. Läs mer om materialet här oppboga-outdoor.com

NU Affisch Gustav

Valaffisch i papper 70x100 cm med texten "NU Klimatet kan inte vänta" och vårt språkrör Isabella Lövin

NU Affisch Gustav UTE

Valaffisch för utomhusbruk i FSC-märkt pappersmaterial 70x100 cm med förborrade hörn. Motiv: "NU Klimatet kan inte vänta" och vårt språkrör Gustav Fridolin. OBS! Minst 10 affischer per beställning. Läs mer om materialet här oppboga-outdoor.com

NU Affisch Isabella

NU Affisch Isabella UTE

Valaffisch för utomhusbruk i FSC-märkt pappersmaterial 70x100 cm med förborrade hörn. Motiv: "NU Klimatet kan inte vänta" och vårt språkrör Isabella Lövin. OBS! Minst 10 affischer per beställning. Läs mer om materialet här oppboga-outdoor.com

NU Affisch Isbjörn

Valaffisch i papper 70x100 cm med texten "NU Klimatet kan inte vänta" och en mager isbjörn.

NU Affisch Isbjörn UTE

Valaffisch för utomhusbruk i FSC-märkt pappersmaterial 70x100 cm med förborrade hörn. Motiv: "NU Klimatet kan inte vänta" och mager isbjörn. OBS! Minst 10 affischer per beställning. Läs mer om materialet här oppboga-outdoor.com

NU Affisch Vatten

Valaffisch i papper 70x100 cm med texten "NU Klimatet kan inte vänta" och en insjö.

NU Affisch Vatten UTE

Valaffisch för utomhusbruk i FSC-märkt pappersmaterial 70x100 cm med förborrade hörn. Motiv: "NU Klimatet kan inte vänta" och en insjö. OBS! Minst 10 affischer per beställning. Läs mer om materialet här oppboga-outdoor.com

NU Odlingsticka

Odlingssticka för trädgårdslandet eller krukor “flygplansplywood” ca 8 x 11 cm.

NU VR-Glasögon

VR-Glasögon i kartong. 19x13 cm med NU Klimatet kan inte vänta och logga tryckt framtill. Levereras ovikt. Till dessa glasögon har partiet tagit fram ett spel för Android telefoner som du hittar genom att öppna google play store och skriver in ”Nu. Rent hav” i sökrutan. Spelet kan vara en bra samtalsöppnare i valstugan eller under årets alla kampanjtillfällen.

T-shirt - Special

TILLFÄLLIGT SPECIALERBJUDANDE T-shirts i Dammodell med rund hals o insvängd midja o en variant med V-ringning samt en Herrmodell med rund hals o en variant med V-ringning. Samtliga har texten NU tryckt i valgrönt på bröstet. Producent är CottoVer, tröjorna är certifierade av Svanen, GOTS och Oeko Tex. All bomull är 100 % ekologisk och Fairtrade-märkt.

T-Shirt - Träning

TILLFÄLLIGT SPECIALERBJUDANDE T-shirt i funktionsmaterial med snabbtorkande kvalité som transporterar bort fukt från kroppen. Stor loggatryck på ryggen och en mindre tvåradig på bröstet. Material: 100% polyseter Finns i storlekarna Dam XS-XXL Herr XS-XXXL

Tygkasse NU

Oblekt tygkasse i naturfärg med långa handtag, 38x42 cm av märket Neutral i 100% ekologisk, ecolabel, fairtrade bommul. Har NU tryckt i valgrönt på ena sidan och loggan i tvåfärg på andra sidan.

Valbroschyr

Ett trevik i fyrfärg. 99x210 mm

Valsedelställ

Ett ställ i miniwellpapper anpassat för tre valsedlar i rad (A6x3). Passar bra för att fronta era valsedlar på ett bord. Grön med MP-logga framtill. Levereras ovikt.

Vindsnurra

Papperssnurra med 40 cm träpinne hålls ihop av metalldel. Valbudskap. Snurran i 200 grams papper. Bör ej användas av barn under tre år på grund av smådelar.

Väska

Khakifärgad datorväska i Canvas och konstläder 38 x 29 x 10 med axelrem. Begränsat antal!

Block A5 - Skola

A5 block, vit spiralbindning till vänster, 80 blanka blad. Text: “Låt eleverna få tillbaka sina lärare”. Miljövänligt papper.