Kampanj

Visa per sida

EU Affisch Alice

Valaffisch i papper 70x100 cm. finns i 4 olika motiv. OBS! Kolla upp vilket datum som gäller för ?Affischeringsstart där du/ni skall sätta upp. Minst 10 affischer per beställning.

EU Affisch Alice UTE

EU-Valsaffischer i ett miljövänligt FSC märkt pappersmaterial lämpligt för utomhusaffischering, har 12 förborrade hål i hörnen, i mitten och på långsidorna. Finns i 4 olika motiv, här med toppkandidaten Alice Bah Kuhnke. Minst 10 affischer per beställning. Läs mer om materialet här: oppboga-outdoor.com

EU Affisch Hopp UTE

SLUT I LAGER. Vi har dock några kvar på partikansliet i Stockholm om någon är intresserad. Kontakta Butik@mp.se

EU Affisch Klimat Grön

EU Affisch Klimat UTE

EU Affisch Pär

EU Affisch Pär UTE

EU-Valsaffischer i ett miljövänligt FSC märkt pappersmaterial lämpligt för utomhusaffischering, har 12 förborrade hål i hörnen, i mitten och på långsidorna. Finns i 4 olika motiv, här med toppkandidaten Pär Holmgren. Minst 10 affischer per beställning. Läs mer om materialet här: oppboga-outdoor.com

EU Valflyer

EU-valflyer i A5 format med toppkandidaterna Alice och Pär. Bra att kombinera med https://butik.mp.se/valsedelstall

EU Valflyer Alice

EU-valflyer i A5 format med toppkandidaten Alice Bah Kuhnke. Bra at kombinera med https://butik.mp.se/valsedelstall och https://butik.mp.se/eu-valflyer-per

EU Valmanifest

Partiets valmanifest för EU-valet. A5 format med svartvit inlaga och omslag i valgrönt, 28 sidor.

Mössa - NU

Svart mössa och av märket Neutral 100% ekologisk fairtrade bomull. Har NU tryckt i valgrönt på ena sidan och loggan i tvåfärg på andra sidan.
Ord. pris 69 kr

NU Odlingsticka

Odlingssticka för trädgårdslandet eller krukor “flygplansplywood” ca 8 x 11 cm.
Ord. pris 13 kr

NU VR-Glasögon

VR-Glasögon i kartong. 19x13 cm med NU Klimatet kan inte vänta och logga tryckt framtill. Levereras ovikt. Till dessa glasögon har partiet tagit fram ett spel för Android telefoner som du hittar genom att öppna google play store och skriver in ”Nu. Rent hav” i sökrutan. Spelet kan vara en bra samtalsöppnare i valstugan eller under årets alla kampanjtillfällen.
Ord. pris 39 kr

T-shirt

T-shirts med rund hals. OBS! Denna vara hålls ej i lager utan trycks vid beställning vilket ger längre leveranstid.

Tygkasse NU

Oblekt tygkasse i naturfärg med långa handtag, 38x42 cm av märket Neutral i 100% ekologisk, ecolabel, fairtrade bommul. Har NU tryckt i valgrönt på ena sidan och loggan i tvåfärg på andra sidan.
Ord. pris 50 kr

Valsedelställ

Ett ställ i miniwellpapper anpassat för tre valsedlar i rad (A6x3). Passar bra för att fronta era valsedlar på ett bord. Grön med MP-logga framtill. Levereras ovikt.

Cykelsadelskydd

Gröna cykelsadelskydd i vattenfrånstötande bommulstyg impregnerat med lotusblomma - loggan tryckt i tvåfärg.

EU Affisch Hopp Grön

Solfjäder - HBTQ

En solfjäder i FSC-märkt papper/kartong. Två delar hålls ihop av en öljett. Framsidan anger olika HBTQ-ord och baksidan en kort text om Miljöpartiets HBTQ-politik. Passar för sommarevenemang med HBTQ-tema, exempelvis prideparader.

Värvningskort Svenska 50 pack

Visitkort för medlemsvärvning. Levereras i buntar om 50 ex.