Huvjacka / Hood Grön

SPECIALERBJUDANDE KAN BARA BESTÄLLAS FÖRE 30 JUNI! Huvjacka i dam- och herrmodell med hel dragkedja. Tillverkad i 100% ekologisk Fairtrade bomull samt fleece. Producent är Neutral och tröjorna är certifierade av EU-Ecolabel och fairtrade. Finns i Gult och Grönt i storlek XS - XXXXL (med reservation för att vissa storlekar kan ta slut). Har den centrerade loggan tryckt på vänster bröst och stort på ryggen. Det finns även möjlighet att mot en extra kostnad om 50 kr/st få ert lokala ortsnamn tryckt på axeln. OBS! Levereras från 30 JUNI .

Nedan skriver du in önskat axeltryck
(OBS du måste välja "Ja" ovan om du vill ha tryck)

Författare Miljöpartiet - MP
Artikelkod MPRK373
Tillverkare Miljöpartiet - MP
Titel Huvjacka / Hood Grön
Utgiven 2018-02-20

NU - Vikfolder

Fyrsidig folder, uppvikt med måtten 210x105. Lanseringsfolder för NU-kampanjen - klimatet kan inte vänta. Tillfälligt slut påfyllning kommer.

Knapp - NU

Knapp-NU Klassiska runda kampanjknappar i aluminium med säkerhetsnål på baksidan, enfärgstryck i valgrönt med texten NU. 38 mm.

Grön Ideologi / Vi vill

A5 Broschyr - kortversion av partiprogrammet.