Valfolder

Prisstege - Ju fler du köper, desto mer sparar du.
Antal 50+ 100+ 500+
Pris 6 kr 4,5 kr 3,5 kr
Mediatyp Print on demand
Artikelkod MPGS164-POD
Titel Valfolder
Utgiven 2024-04-29
Förlag Gröna Studenter
Författare Gröna, Studenter

Vindsnurra

Vindsnurra i papper med 40 cm träpinne, en liten metalldel håller ihop dem. Tryck: centrerad logga på grön bakgrund. Levereras delmonterad. Bör ej användas av barn under tre år på grund av smådelar. Paketerad i kartonger om 100 beställ helst kartongvis.

4-sidig flyer EU-kampanj

Klimat och rättvisa, därför ska du rösta på MP den 9e juni! En 4-sidig A6 flyer som frontar GUs kandidat Aida Badeli (#9 på EU-listan) och Grön Ungdoms viktigaste frågor inom klimat och rättvisa: - Inte en krona till fossilindustrin! - Mer nattåg åt folket! - Fuck fast fashion – älska second hand! - Stå upp för aborträtten! - Upp till kamp mot skurkstaterna! - Ingen ska dö på medelhavet!

Tågbiljett Flyer

Den här flyern som ser ut som en tågbiljett uppmanar till att rösta grönt för fler klimatsmarta och billiga nattåg! På baksidan står det om MPs politik för tåg & nattåg. I vårt Europa kan du gå och lägga dig på ett tåg i Sverige och vakna upp Amsterdam, Prag eller Paris! Miljöpartiet satsar på att göra det klimatsmarta resandet både billigare och enklare!

Knapp - Partisymbol mellan 38mm

Klassiska runda kampanjknappar i aluminium med säkerhetsnål på baksidan, fyrfärgstryck.